miercuri, 18 aprilie 2012

Updates



      De obicei, imediat dupa pasti povesteam cum am stat la coada sau cum am evitat sa stau la coada luand-o  pe o ruta ocolitoare in drumul de intoarcere spre Bucuresti.  
     Anul acesta nu a mai fost cazul pentru ca am plecat mai devreme decat toata gloata si am ajuns in parametri de zi normala.  
     Inainte de mini vacanta am fost un pic recompensati pentru anul bun de munca. Este confortabil...tot nu pot sa fac mare lucru dar nici nu ma plang.
    Asa ca impulsionat de senzatia de "income growth", mi-am luat o jucarie senzationala cum de altfel se si numeste :). Cam uitasem cum e sa incarci telefonu la 5 ore...in rest este...mmm jmecherie.
   Si am mai luat ceva, dar asta chiar e din categoria cheltuieli inutile adica  :B  glasses
    Ma cam plictisesc, dar uitandu-ma in jur la cat de gri sunt altii, si daca stau pe loc, dorm si visez, tot sunt mai bine.
    Cam asa se intampla, dupa valurile mari urmeaza intodeauna un reflux. 
    Chestia e ca ma simt putin prost pe partea de sanatate si cred ca o sa incep sa fac din nou ceva in privinta asta.
Am avut ieri un vis tare urat cineva din trecutul indepartat, m-am trezit la ora 5 si nu am mai adormit..toata ziua am fost nelinistit...
And just a little sad...cred ca ma retrag putin intr-un colt al meu doar.



Niciun comentariu: