joi, 5 aprilie 2012

up and go



La 7 si 10 imi suna alarma. Dupa ce o aman a doua oara dau drumul la tv si mai stau vreo 5 minute'n pat. Busu spune cum o sa fie vremea. E buna oricum. Ma mai invart pe aici pana se termina si horoscopul, care e de bine mereu si pe la 8 ies pe usa. Cand deschid sa ies, soarele-mi bate fix pe fata...sincronizare perfecta. Ies din bloc si-mi aprind tigarea. Pe aleea din fata blocului au inflorit corcodusii. Imi place mirosul lor, miroase a copilarie.Uneori ma face sa si zambesc. Pana la metro apuc sa fumez juma de tigara. Bagi cartela si intri in sistem. Oamenii alergand in cercurile lor stramte. Imi pun castile. Saptamana asta am in player Pink Floyd si Damian Marley. Muzica ma scoate incredibil de usor de pe traiectoria fixata bine pe sine. Trec 45 de minute si ajung in celalt capat al satului. Pana la birou mai fumez juma de tigara. Urmeaza o zi frumoasa.


Niciun comentariu: