joi, 26 aprilie 2012

Something..



..is missing. 

Da, ceva nu functioneaza in sistem. Au trecut vreo doua luni si inca ma fleoscoseste ca pe un fraier de clasa a 9-a  orice gand inapoi, orice imagine, orice cuvant.  Reteta cu autoconvingerea, ca nu e bine,ca nu e aproape ,nici spatial,nici temporal, social, cultural, nici un fel.... nu merge absolut deloc in unele situatii :( . Ma frustreaza ca nu sunt chiar asa de puternic, sau poate doar am o lipsa de noroc pentru o vreme.  Bine ca ne-au dat doua baxuri de ingehtata de la munca...Deci Ice with cigarets...ahhh poate doar ma plictisesc si nu am la ce sa ma gandesc.
Am nevoie de aer putin sa reintru in mersul normal. Si incet incet ...altfel nu se poate.
Weekendu asta ma duc cu cortul vreo 2 zile, undeva pe sub piatra craiului...o sa fie relaxant.
Peste doua saptamani mergem in teambulding sa ne dam cu barcuta pe rau :)  in sfarsit un pic bounding in departament.
Urmatorul ma duc la Poiana Brasov la un botez.
Asadar o sa am parte de ceva aer, parca la fix. Apoi poate o sa inceapa sa functioneze si corasonu :)) because i'm starting to believe i'm losing nothing and the happiness is just waiting me behind the corner. Leter edit: in timp ce scriam asta am simtit o adiere, o fi winds of change mai stii....


Niciun comentariu: