miercuri, 14 martie 2012

sedus si ...



abandonat. Am senzatia ca mi-am luato :). Si chiar daca este dureros as mai face-o daca as mai avea ocazia ..evident sa fie la fel de frumos. Incerc sa-mi alung gandul ca este chiar asa dar gasesc din ce in ce mai greu motive sa nu o fac :( Imi este teama sa ma intorc la starea normala de plictiseala dinainte. Am avut totul fara sa-mi dau seama ca o sa raman cu nimic. Nu ma dau batut dar a inceput sa-mi fie teama...si daca o sa-mi revin fara ea de data asta o sa fie cu regret. Nici nu-mi vine sa vorbesc despre alte activitati din jur pentru ca orice altceva sunt detalii neinsemnate. Asta ma pune pe ganduri; oare mi-am facut o prioritate, eu fiind doar o optiune, oare ma amagesc singur?! Asta e, nimic nu conteaza cand ai ce am avut si... poate o sa am in continuare, sau nu. Pana acum orice prezent care mi-a devnit trecut nu s-a intors la prezent oricat de mult mi-am dorit eu si aici nu vorbesc neaparat de fetite dulci. multumesc d


Niciun comentariu: