miercuri, 29 septembrie 2010

vantul schimbarii



Am impresia ca am mai scris despre asta, dar na, schimbarile vin peste noi fie ca vrem fie ca nu vrem. Atunci cand vrem sunt mai dese, dar chiar daca nu le vrem tot facem schimbari ca doar nu suntem pietre. Eu de fel sunt mai speriat de necunoscut si nu prea agreez schimbarile, desi cineva mi-a zis odata ca e cel mai bine sa schimbam ca din asta traim si prin asta evoluam.

In fine, anul asta schimbarile m-au cam bulversat. Am schimbat modul de viata, am schimbat fetita (deocamdata cu nimic dar tot schimbare e), am schimbat pereti intre care locuiesc iar acum mai nou a trebuit sa schimb si jobul.
Majoritatea schimbarilor nu mi le-am dorit dar au trebuit sa fie facute.

Acum sunt in concediu pana peste doua saptamani cand o sa ma duc la noul job. Nici macar nu stiu ce o sa fac exact, cert este ca salariul e cam la fel, munca o sa fie mai multa, mediul corporate cu sefi multi sau cel putin multe aere de sef. Noua firma este negativ laudata pe internet si am asteptari foarte mici ceea ce poate e bine, voi fi impresionat mai usor.

Alte chestii notabile nu prea am mai facut cu exceptia unei mici evadari in Piatra Craiului cu inca 3 insi, un cort, niste multa bautura tigari si alte tigari..


Niciun comentariu: