marți, 13 iulie 2010

intrebari fara raspunsuri



Am zis si altadata ca nu mai incerc sa o inteleg dar am esuat din nou si m-am chinuit mult ..iar...sa o inteleg. Pana acum nu am reusit, poate mai tarziu sau poate ar trebui sa ma inteleg pe mine mai intai.
Raman la aceleasi idee de la inceput, pana la urma si blogul asta l-am scornit intr-un moment asemanator, acum doi ani, idee ca totul mi se intampla cu un motiv, orice actiune este urmata de o reactiune, tot ce nu cunosc nu exista bla bla-urile care le-am mai scris. Ce ar trebuii sa ma atraga acum e cee urmeaza si nu de ce.

Viata si evenimentele ne cad in cap fie ca vrem fie ca nu... Problema e ca de data asta a fost prea repede, greu de digerat. Defapt la fel ca o alta persoana importanta din viata mea s-a dus in 2 saptamani, din momentul cand am venit din Italia cred ca nu au fost mai mult de 3 saptamani si deja se isca discutia cu separarea. Ceva s-a rupt in aceeasta perioada... Nu stiu daca e bine sau rau dar inca mai vorbim, defapt am putea sa facem chiar mai multe.

Oare cat dureaza sa o uit, defapt nu sa o uit, dar sa nu ma mai gandesc in fiecare moment la ea ...au trecut 3 sapt aproape, dar au fost si vreo 6 ani in urma. Cred ca va dura mult, in tot timpul asta am acumulat un grad ridicat de antisocializare si totul este diferit acum in lumea asta. Probabil in momentul cand scriu astea se amageste cu fraieru ala. Pe moment poate e placut dar cand nu mai are ce rani sa vindece va deveni sec si neimportant, pentru ca marile iubiri nu le gasesti la birou, in metrou sau in disco. Marile iubiri trebuie sa le cresti, mult timp.

Poate incompatibilitate ?! hmmm nu as zice, mai degraba prostie si un limbaj diferit.
Suna mult prea simplu pentru mine dar cam "asta a fost sa fie".
O sa fiu in continuare bun...eu o sa fiu mare, mie-mi plac inaltimile.
next


Niciun comentariu: