vineri, 16 octombrie 2009

Schimbari..



De ceva vreme am inceput sa ma cam plictisesc la actualul loc de munca si simt ca ma plafonez. Specificul firmei a facut ca in contextul crizei economice sa se restranga activitatea la jumatate decat era inainte, poate si mai mult. Postul nu-mi este amenintat (inca). Totusi daca stai si freci menta intr-un birou si in jurul tau mai sunt inca trei ca tine dar care muncesc, este relativ bine, dar daca aia trei din jurul tau freaca si ei menta atunci nu e bine. Asta e una. A doua e ca la nivel de organizare firma unde sunt acum este varza rau. Firma de software, fara management al versiunilor, daca vrei un exe pentru ceva care sa faca ceva trebuie sa intrebi pe toti daca stiu de el. Si mai nasol este ca se preseaza a se inbunatatii relatia consultant client dar fara a inbunatatii produsele sau a aduce preturile la nivelul la care este softul. Clienti care oricum sunt iritati de servicii din periada precedenta de crestere cand ei nu prea contau, acum au devenit importanti dar nu se face mai nimic sa le multumeasca adevaratele nevoi. Ce sa facem noi, cei care intram in contact cu clientii, sa le gatim, sa le facem o felatie...

Si punctul, poate mai putin important, m-am saturat de atatia evrei.(nu intru in amanunte acum).
In aceste conditii consider ca am facut cam tot ce puteam face, am invatat cam cat puteam invata si m-am hotarat sa ma reorientez. Cum piata muncii este nasoala in timpurile astea merg iar la sigur.Plec la mai multi bani si sper si la mai mari posibilitati de dezvoltare personala.
Firma comercializeaza cosmetice, este tot din Italia si o sa fie concurenta directa la Zara. Se numeste (nu-i dau inca nunele) si primul magazin se va deschide in Plaza Romania in luna noiembrie, urmand si al doilea spre sfarsitul anului in Mall Vitan. Colectivul este compus in mare parte din oameni plecati de la Stefanel chiar si directorul.


Niciun comentariu: