duminică, 27 septembrie 2009

Care-i punctu



Nu prea am mai avut chef de scris in ultima perioada.Noaptea asta
am. Tocmai am terminat doua spectacole de comedie stand in picioare cu Dave Chappelle si acum ma uit la un film cam obscur, frantuzesc.
Delicatessen se numeste si nu l-am vazut pana acum pentru ca ei nu ia placut, are cei drept o tenta horor si noi nu prea vedem acest gen.
Acum vreau sa-l termin pentru ca sunt singur.
Sunt singur, asa cum imi place mie sa fiu, sa stau, sa nu fac nimic fizic, sa ascult muzica, sa citesc, sa gandesc si pe cat posibil sa incerc sa nu exist. Imi place sa cred ca a exista nu este egal cu a fi. Ma simt din nou antisocial, iar ma simt minoritar intr-o lume nebuna, dar nu ai ce sa-i faci intodeauna majoritatea detine adevarul si dreptatea.

A exista......
De ce trebuie sa urmam toti aceeasi matrita. Eu vreau sa stau pe un deal, pe o insula, sa fumez tutun, sa beau vin, sa pictez poate peisajul, sa ascult vantul...si cam atat.
Eu nu vreau sa exist, eu nu vreau sa am bani, eu nu vreau program, eu nu vreau conduc, eu nu vreau sa fiu condus.
Nu inteleg de ce atata razboi, pentru bani, pentru conducere, pentru putere.
Puterea nu este egala cu fericirea. Aia nu este fericire este doar viciu.
Libertate, pace, liniste sunt cu mult mai importante,
dar pur si simplu parca au fost uitate.
Cand o sa ne linistim... o sa intelegem ca suntem doar o boala minora a unei pietre din ce in ce mai singuratice intr-un spatiu fara x y z si cel mai important fara t.
Cica trecem prin viata, defapt noi nu facem nimic, viata trece prin noi si cam atat.
Deci pana la urma puctul este abstract, nemasurabil, poate chiar inexistent.


Niciun comentariu: