marți, 28 iulie 2009

points



Mi-a fost cumplit de lene sa mai scriu in ultima perioada.
Inca imi este asa ca punctez doar.
~ mi-am pus Windows 7, arata mai bine, se misca mai bine..sa vedem cum rezolv cu activarea. Din ce am citit poti sa prelungesti de mai multe ori activarea prin rearm din svrmgrl
~s-a dezumflat rau basica la munca, nu mai exista chef, motivare, s-au obiective serioase. Ma gandesc sa-mi caut altceva dupa ce vin din concediu pentru ca simt ca ma plafonez iar.
~Ma plictisesc si acasa deoarece nu prea am mai facut activitati extra, economisind resurse pentru plimbarea in Spania care se apropie vertiginos.
~pierd mult timp pe irc, twitter si cateva bloguri...m-am cam plictisit ::(
~ ma scarbeste si climatul politic-social s-au mai bine zis m-am plictisit sa fie scarbit.
Mda asta e ..viata mea alb/negru....







Niciun comentariu: