luni, 22 iunie 2009

Vacanta in Spania



Voi dedica o serie de notarii unei iminente calatorii in Spania.
Mirela vrea sa-si viziteze sora casatorita in spania, iar eu vreau sa ma plimb in afara tarii. Asa ca am hotarat (cu greu) sa mergem impreuna in concediu din August.
In primul rand cand vrei sa mergi in afara tarii ma intereseaza in cazul acesta transportul, cazarea acolo fiind asigurata ..sper.
Eee transportul in Spania este mult mai scump decat cel in Italia asa cum Iarna nu-i ca Vara si este si noram pentru ca Spania este in coltu europei si este dublu distanta pana in Italia. Dupa mai multe cautarii si calcule am concis ca cel mai ieftin este sa mergem cu WizzAir pana la Madrid si de acolo cu Autocar pana la Sevilia .
Ma voi oprii acum la companiile low cost si mai ales la Wizair ca aici am avut tangenta pana acum.

Este extrem de greu sa faci rezervarea, pana te prinzi care e faza cu toate taxele de toate culorile. De exemplu maine tre sa-mi fac bagajul sa vad daca are 15 kilograme ca daca nu e nasol, un kilogram peste costa 20 de lei fara tva. Sunt greseli de ortografie in site, daca nu te descurci sa-ti faci cont singurul numar la care gasesti sa suni sa te desluseasca cineva sau chiar sa faci rezervarea prin telefon este cu suprataxa, iar pentru retelele mobile nici macar nu specifica aceasta taxa. Mie mi-a consumat un un credit de 3 E cam intr-un minut jumate...
Practic trebuie sa dai bani pentru a le da bani, ca sa nu mai zic de taxa de rezervare la telefon, cum pula mea vine asta, in plus fata de suprataxa numarului la care suni. Ce m-au eneravat ....Compania ungureasca zici ca e facuta de romani, poate daca era romaneasca era mai bine organizata si mai putin tigani... Dar totusi ce ma plang ca astia sunt cei mai ieftini de pe piata. Ai zice ca pentru servicii mai bune platesti mai mult dar totusi platesti destul de mult si asa. Eu vad pretul unui serviciu compus din pretul de cost + adaosul comercial, care am impresia ca este de neam prost in cazul companiilor aeriene. Ce cost ar avea faptul ca eu fac o rezervare la telefon, sau sun sa le cer o informatie la telefon. Ce mare cost are sa schimb numele persoanei care e pe bilet....Deci prima impresia pe care am avuto cu WizzAirul este una proasta, sper ca se vor revansa in continuare pentru ca deocamdata sunt cu picioarele pe pamant. Cred ca alte companii de low cost sunt mai varza si mai scumpe, macar astia sunt mai ieftini...De la Bucuresti la Madrid am dat 1450 de lei dus intors doua persoane, este rezonabil tinand cont de distanta, dar totusi as vrea sa fiu rasplatit tot rezonabil, macar fara greseli de ortografie in site.


Niciun comentariu: