luni, 4 mai 2009

1 Mai la Buzescu





Nu-mi plac aglomerarile, gloatele, popularul, nu pentru ca as socializa eu mai greu, dimpotriva, sau ca as fi introvertit, ci pur si simplu pentru ca-mi place linistea. Cand locuiam la tara, uneori seara ma duceam sa iau vaca de la card. Ma duceam cu mult inainte de a fi aduse vacile. Imi placea sa stau pe izlaz, atat de departe cat zgomotul satului sa fie vag, si sa fumez un L&M rosu. Oamenii dau foc gunoaielor la marginea satului, iar in serile cand nu adie vantul se creaza o pacla groasa si umeda de fum care in lumina crepusculara imi parea mirifica. Era racoare si cadea apa, mai ales spre inceputul toamnei. Era liniste...
Ma scarbeste efectul de turma creat si mai mult mediatizat in zilele de sarbatoare. Rezervari din timp, mici, bere, cheltuieli excesive, trafic, tiganeala, porcaiala, politica, decadenta, accidente, galagie....
In mini-vacanta de 1 Mai am fost linistit acasa la Buzescu. Nu este nici pe departe o localitate rustica, rupta de civilizatie, de tiganealam, dar reuseste sa-mi satisfaca binisor portia de liniste.
Toti cunosc Buzescu dupa palatele tiganilor de acolo, ele totusi nefiind decat un sfert din toata comuna. Cei drept sunt mari si am observat ca peste cele mai mici au inceput sa construiasca altele mai mari, un fel de service packuri (deci am spus bine peste o sa le fac niste poze pe viitor).
Iata cum vad eu Buzescu :

DSCF9378

DSCF9381

DSCF9372

DSCF9382

DSCF9357


Niciun comentariu: