joi, 9 aprilie 2009

se intensifica circul



Acum ceva vreme din cauza ca Mirela era foarte implcata intr-un partid, care acum e mort si presedintele inchis, cunosteam destul de bine ce se mai intampla pe scena politica (oare de ce ii zice scena). La fiecare alegeri auzeam de negocieri, de strategii, de antifairplay si cu toate astea eu m-am dus mereu la vot ca un cetatean bun ce sunt, sau poate din nebunie. Anul asta chiar ziceam ca nu o sa mai dau cu votu sau o sa votez null.
Am avut pana acum parte de dinastia escilor si nu a fost prea bine, sau nu atat de bine cat am fi putut fi. Iata acum avem ocazia sa intrerupem conducerea dinastiei escilor si nu cu cineva din clanul Becali, ci cu o Duda. Hai ca e mai bine decat o Basina....
Ma uit la televizor si deja jucatorii au inceput sa-l terfeleasca pe nea Duda, care tocmai tine un discurs populist care pare a fi scris de el. Zice bine el, dar asa au zis multi inainte si chiar daca ar fi ce zice el nu stiu cate sanse are el pentru ca masinaria este solida si greu de urnit dar totusi de dragul scaparii din sirul de esci o sa-l votez pe asta. Pacat ca electoratul lui e cam mort, iar cei ce cunosc ceea ce ar cunoste electoratul lui cel mort, sunt putini, caci la noi e la moda otvisumu, manelismul, tiganismul, apreciem cacatul ce sa mai o dau pe ocolite si asta pentru ca asa s-a vrut deoarece mult mai usor se dirijeaza oile decat caii...
Sa vedem ce o sa se mai intample, deocamdata mesajul pricipelui ca ar trebuii pus un independent presedinte imi place doar ca pararea mea e ca trebuie sa fie un caracter foarte puternic, pentru ca la noi romanii e greu sa nu tii cu neamul tau, cu familia, cu clanul. Toti ne gandim ca sa ajunga director nu stiu ce prieten sau var ....pentru ce, ca sa ma ia si pe mine la el mancatas. Uite a fost piturca (asta nu merita scris cu p mare) a adus toti terinatii de la steaua...si tare mult sper sa nu puna tot un roman in locul lui.
Si tot ma uit la astia la Realitatea, aceeasi porci mistreti si umflati slinosi care erau si acum cateva luni cand m-am uitat pe Realitatea si ma scarbesc de 2 ori mai mult...bleahh gata o sa mai dau pe realitatea sau alt post de acest gen peste inca 6 luni..pana atunci online e destul pt mine .


Niciun comentariu: