marți, 10 februarie 2009

libertatea de miscare



Saptamana trecuta a fost una grea, trista, deprimanta...am asteptat weekendul asa cum asteptam cand eram mic sa vina Mos Craciun. Imi era sete de libertate.
Sambata de dimineata am bagat somn pana pe la 10 si apoi usor usor m-am adunat si am plecat cu Mirela si Bogdanel la mallul din baneasa sa mancam si sa mai pierdem timpul.
La semaforul din Baneasa era coada pana la Piata Presei, deci mult timp de meditat, discutat si venit ideei. Si mi-a venit, sa mergem pana la Sinaia sa mancam ca nu se compara cu mallul.
Intr-o ora jumate eram in castelul Peles ca nu l-am mai vizitat de cand eram de-o schioapa. Mi-a placut, era la fel de primitor si calduros cum mi-l aminteam. Dar am putut sa obesrv mai bine atentia la detalii mult superioara grandomaniei, era bine sa fii rege, aveau de toate inafara de internet :). Acum lasand gluma la o parte, castelul este unul dintre cele mai frumoase constructii facute in Romania si nu a fost facut de un roman.
Apoi am fost prin Sinaia la un restaurant si am mancat bine o ciorba si o fasole cu ciolan, masa mult superioara chiftelelor de la Ikea si chiar se merita diferenta de bani.
Seara m-am intors si am baut un vin intr-un bar prin Bucurestiul vechi. Era un bar vizavi de Fire parca austria cafe..ceva de genu. Mai scump ca la Sinaia. La un moment dat de la o masa s-a ridicat cel mai mare spagatist al Romaniei , Mirciulica baiat simplu cu sapca in cap si handsfree bluetooth in ureche. Era si aia de la Realitatea, Bruma, care pare mult mai buna la tv. Mai erau niste ciumpalaci cu ei. Toti au baut apa plata Evian ca aia cred ca e mai plata decat Borsec.
Cam atat pe weekendul trecut, in rest am dormit.


Niciun comentariu: