vineri, 23 ianuarie 2009

reflectii rutiere



Ieri am luat masina de la service. Reparatiile minore, adica vopsit bara fata si prins la loc in clipsuri de aripa au costat in jur de 12 milioane. Costurile le-a suportat fratemio ca el le-a pricinuit.
Am mers din nou cu masina dupa 2 saptaani si parca imi place din ce in ce mai mult sa conduc, probabil pentru ca acum invat si ca orice lucru nou te atrage la inceput. Oricum abia astept sa fac niste drumuri ceva mai lungi si mai cu soarele la orizont, ascultand smoke on the water...
Deseara plec acasa la Buzescu, impreuna cu un fost coleg de liceu si cu Miri.
Trebuie sa trec pe la amicul politai, despre care o sa povestesc mai pe larg pe viitor, sa ii fac ceva pe la windows...
In rest o sa ma odihnesc pentru ca am avut o saptamana plina, si nici azi nu e prea lejer, cel putin sper sa stau la birou ca nu mai am chef sa plec la plimbare.
Am impresia ca oboseala ce o simt si starea accentuata de somnolenta are ceva legatura cu fumatul. In ultima perioada am inceput sa fumez mai mult si dimineata ma simt cam nasol pana iau putin aer. Cred ca i-mi produce o intoxicatie si incurca oarecum si respiratia. E destul de dificil sa ma las in conditiile de acum de criza :)) dar o s aincerc sa diminuez consumul la minim.
O sa scriu mai pe viitor dupa ce adun ceva date mai ordonat informatii despre seria de la masina si cum se citeste ea. Foarte important si greu de gasit date despre.
I-mi doresc o zi usoara la fel si ratacitului care a aterizat din greseala in caietul meu.


Niciun comentariu: