duminică, 11 ianuarie 2009

o noua saptamana



Prima saptamana de munca din acest an a fost una dintre cele mai urate si cred ca asa va fi mult timp.
A ineput printro sedinta inutila...la serviciu avem o noua sefa adica intre sefulet si sef a intrat una care a venit din concediu maternal. O zgripturoaica din ce am observat pana acum. Este o organizare proasta care creaza o atmosfera cam de rahat. Ma simt putin dezorientat si fara un tel anume. As zice ca nam directie. Sper sa-mi revin. In astfel de situatii ai nevoie de o realizare care sa te motiveze sa te puna din nou pe roti, sa speri la ceva. Urmeaza sa iau salariu si probabil bonusul care banuiesc va fi mai mic decat trimestrul trecut. Dar va fi. Oricum nu de o motivatie financiara am nevoie, ci mai degraba de ceva personal.
M-am gandit sa incep sa economisesc banii, deoarece asta este tendinta tuturor. Am trecut de pe quiken pe money pentru ca mi se pare mai bun . Cand economisesti ceva esti mai motivat si se spune ca din ceea ce economisesti este bine sa dai o parte sufletului, adica sa ii dai pe o prostie dar care va fi vazuta in subconstientul tau ca o recompensa si te va motiva sa economisesti in continuare. E destul de greu dar o sa incerc.
My luv a terminato cu al ei partid si dorintele de marire. Imi cam pare rau, cred ca e si vina mea pe undeva, dar in general suntem rezultatul propriilor actiuni.
Euro a atins maximul de crestere dupa parerea mea, s-au poate mai se duce pana pe la 4.3 dar cam atat.
Weekendul asta nu am fost la tara. Am preferat sa stau sa frec menta ca in vremurile vechi. Parca nu prea mai este asa captivant insa, parca s-a nascut ceva in mine , ceva care ma face sa vreau sa fac ceva.


Niciun comentariu: