luni, 29 decembrie 2008

vacanta





De pe 19 dec pe 5 ian sunt in concediu. Astazi sunt la serviciu pt ca asa trebuie sa fim fiecare, cate o zi din conced la serviciu. Am fost acasa de Carciun si am dormit. Seara m-am intalnit cu fostii colegi de liceu, iar apoi doar (aproape) cu o colega cu care am mai avut eu tangente mai dincolo de fosti colegi. Mirela normal ca m-a ghicit, s-a cam enervat dar tot am facut neshete chestii ...parca mai bine decat alte dati. Colega din pacate sau din fericire depinde de unde privesti mi-a scapat desi scapat e mult spus, probabil nu am vrut sa prind eu prea mult cine stie, poate la anul o sa stiu mai multe.
Am mai sofat si eu cateva sute de kilometri si ma descurc din ce in ce mai bine, iar masina-mi place rau :) . Am schimbat foarte usor pozitia fata si stopul spate .


Niciun comentariu: