joi, 6 noiembrie 2008

puncte



- mi-am luat doua carti o sa spun despre ele cand le termin
- in ultima vreme am fost suprasolicitat cu serviciul si am cam obosit fizic si psihic , acum am terminat mai repede si m-a relaxez acasa cu niste muzica, Chopin , Mozzart ...pe noile mele casti cu fir de 6 metri.
-a iesit Obama presedinte...inca o perioada de timp oamenii vor fi orbiti de speranta, schimbare si alte diversiuni, toata lumea va uita de criza in care e. Am indoieli ca se va schimba ceva prea repede, schimbarile in mare parte nu le fac oamenii le face natura, totul e o diversiune.
- mai vreau sa pun 2 giga memorie pe laptop ca am instalat server de oracle 8i pe o masina virtuala ( nu merge pe vista decat de la nush ce versiune de 10g in sus) . Apropo de masni virtuale, vmware folosesc si cred ca e cel mai bun, cel mai rapid mod de a transfera fisiere din windosul local in masina virtuala este drag and drop ( descoperit dupa cateva ore de cautari de shared folders si alte chestii ).
- la sfarsitul saptamanii plec la tara.


Niciun comentariu: