marți, 21 octombrie 2008

absenta nemotivata



am cam neglijat caietul in ultima vreme, din lipsa de chef, timp si subiecte..
defapt subiecte ar fi fost:
m-am facut praf de doua ori, prima data la nush ce meci al nationalei pe care l-am prelungit pana la 4 ..a fost greu a doua zi multe chestii amestecate si fara fanta de lamaie la magazin jos...a trecut;
a doua oara, acum cateva zile am fost din nou in team building, numai cu departamentul meu. Am descoperit ca am unii colegi capabili sa se tina cu mine pana'n fundurile adanci si intunecate ale sticlelor de vin. Doua seri, ca doar seara se putea ziua aveam curs, ne-am indoit atat cat sa ne simtim bine. Paulica a adus ceva nou pentru mine, si am incercat. Efectul a fost eclipsat de bautura dar a fost amuzant..merge la petreceri...ma refer la chestii naturale aici, sa-i spunem menta. Avem si uscaturi in departament nu se poate fara ele, ma cam enervat caracterul lor grotesc.
Am terminat de citit Viata pe un peron..foarte atractiva, ma absorbit atat de tare incat am terminat din 3 miscari. Multe fraze care te lasa masca si revii asupra lor sa le memorezi ...de citit neaparat ce mai... Acum trebuie sa cumpar altceva, ca doar am luat salariu...care apropo a fost cu 70 % mai mare din cauza bonusului trimestrial.
Maine e ziua mea si nu am nici un chef de ea :) .


Niciun comentariu: