vineri, 26 septembrie 2008

ocupat



Am fost atat de ocupat, deprimat, si fara chef incat nici macar chef sa scriu ca nu am timp sa scriu nu am avut.
Nu m-au acceptat la master..nu le-a placut fata mea...No loc in camin deci. Am luat al 3 lea ca la plata si astazi au suplimentat locurile la buget si am intrat pana la urma, dar still no loc pentru ca aranjamentele sunt facute deja...asta e a trebuit sa cumpar unu...400 E pomana.
Deocamdata pana se cazeaza vanzatorul stau la fosta, sau actuala, sau poate nu ar mai trebuii sa fie etichetata in niciun fel, doar prin nume..Mirela.
Trebuie sa termin repde postul asta , sa nu vada ca am scris de ea :) , iar ma ia ca sunt ne...
Am fost bagat pana peste cap in taskuri urat mirositoare la serviciu...mare parte le-am rezolvat.
Am trmis laptopul din nou in service cu aceasi problema ca acum 2 sapt. HP suna clientii pentru a verifica daca serviceurile autorizate de ei, in cazul meu Scop, se tin de treaba...se pare ca nu prea.
Plec la tara..in weekend ma duc la nunta unui var..din nou.
Sper sa termin cartea care m-am apucat de citit.
Cam atat....


Niciun comentariu: