marți, 5 august 2008

og til slutt har vi en oversetter av setninger



In traducere norvegiana --> romana : avem in sfarsit un traducator de fraze si siteuri...oferit in mod evident si foarte frumos de google. Si nu numai englez - roman , roman - englez, ci si romana - chineza , japoneza , greaca, suedeza, bulgara, rusa, norvegiana (asta stiu eu ca e mai grea :-) ) ...si multe altele.
Translator fraze google este inca in versiunea beta dar merge destul de bine din cate am testat eu in engleza si italiana. Tot la google translate am mai gasit si o serie de alte unelte, cum ar fi cautare cuvant tradus dintr-o limba in cea cautata, dictionare in limbile enumerate mai sus...si un gadget care l-am pus in blog, cel din dreapta care draduce pagina.
Era foarte sarac domeniul asta, stiu ca ultima data cand am cautat ceva de genu asta, adica un translator din orice limba in romana si invers, am gasit acelasi soft de rahat care-l gaseam si acum 4 ani.
Poate unii cred ca nu e un lucru cine stie ce , in fond am descoperit googelul , dar integrarea limbii romane acolo i-mi pare un lucru de mare ajutor si recunoastere a noastra ca popor al lumii.


Niciun comentariu: