vineri, 29 august 2008

fecventa redusa



In ultima perioada am avut o frecventa redusa la publicarea articolelor din cauza ca nu am avut timp si nu m-am putut concetra la teme de scriere.
Am avut multe de facut saptamana asta, poate nu multe, dar pentru mine neobisnuit de multe. Din aceasta am invatat ca nu e bine sa privesti chestiunile in ansamblu pentru ca nu sti pe ce sa te orientezi mai repede. Cel mai bine este sa iei prima problema care iti vine in minte si sa o duci pana la capat cu rezolvarea, numai in acest fel poti sa fi eficient. Daca o lasi neterminata ca ti se pare ca este mai usoara decat alta si te apuci de altceva, data viitoare cand o sa revii asupra ei o sa trebuiasca sa pleci din nou de la inceput si in felu asta ai pierdut timpul intial acordat ei.

Ma dezgusta din ce in ce mai mult tv media din Romania...eu care eram mare fan al tvului am ajuns la saturatie...raman pe animal planet.

Am obesrvat ca romanii nu stiu sa merga pe strada, nu stiu daca e general pentru toate generatiile dar parca mai mult cei pana in 20 si cei peste 45. Mai se poate impartii si pe subcategorii , adica primii sunt in general grupuri de cate 2 care vorbesc la telefon tare si gesticuleaza, sau merg cu telefonul pus sa cate manele inregistrate de la castofon...sunt si fete si baieti. A doua categorie mai in varsta sunt in general femei, cate doua, o sacosa in dotare, unele mananca un pateu, merg pe tot drumul ca vacile pentru ca le-a facut ceashca trotuaru lor. Nu se dau in laturi pentru ca e al lor.


Niciun comentariu: