duminică, 24 august 2008

ce-am mai facut



Inca nu reusesc sa ma las total de fumat, fapt pe seama caruia pun oboseala pe care o simt si starea de somnolenta. Defapt nu este de la cele doua tigari pe care de fumez zilnic ci de la caldura asta care ne topeste de cateva zile, prea lunga perioada si prea intensa caldura. Sper sa ploua cat de curand ca nu se mai poate...

Astazi am fost prin targu din vitan, cu cineva care vroia o masina cam in acelasi buget ca si mine. Am constatat ca procentul de masini dubioase cu vanzatori dubiosi este destul de ridicat. Prea multi burtosi, imbracati in alb...mi se pare mult mai bine sa vezi masinile intr-o lista online, cu detalii si toate cele dacat intr-un targ. Ochiul este pacalit repede, insa mintea analitica nu.

Pana la masina mai e...deocamdata am nevoie de un calculator (celeronul meu din 2002 l-am dus la tara mamei) asa ca maine, poimaine, o sa-mi iau un laptop. Am cautat si analizat, in bugetul meu de 2100 ron maxim, se incadreaza cateva si am facut si un excel.
I-mi plac HP-urile si cum am gasit si unul cu procesor bun am ales din situatia de mai sus pe asta. Dupa ce il cumpar am sa-i fac un review frumos .

Am inceput sa activez din ce in ce mai intens la serviciu, doar ca fiind mai la inceput am uneori impresia ca plec caine surd la vantoare si atata timp cat o sa am sentimentul asta nu o sa pot fi relaxat. Presupun ca in maxim doua luni dupa ce o sa ma stresez prin multe probleme o sa scap si de sentimenul de necunoastere.

Am vazut un film frumos, aproape un must see as zice .
Good Bye Lenin! este un film aproape de relitatea nostra doar ce m-a uimit, ca si in Life of Others, rapiditatea cu care nemtii fosti comunisti s-au adaptat si s-au contopit toti in capitalism.
Ma gandesc ca in film in ani 90 apare IKEA in Germania de est. Noi trecusem si noi in capitalism, cu vorba mai mult pentru ca se vede cum au trecut nemtii si alte popoare si cum am trecut noi...care poate inca suntem in proces de trecere. Sa revin, in ani 90 noi treceam la igoslavi si le vindeam becuri si rulmenti ca ei aveau embargou, mergeam la turci si aduceam geci de blugi in tara. Tiganii, popor nomad, nestatornici, nascuti calatori si fara norme de viata umane i-au invadat pe nemti..direct la furat s-au dus, pana cand nemtii i-au trimis inapoi pe capul nostru fara sa mai strige cineva ca acum ca discriminaresau fara amprentare... Asta cu tiganii e un subiect mai mare o sa vb mai altadata de el ca-i cunosc bine, doar am copilarit cu ei.


Niciun comentariu: