sâmbătă, 5 iulie 2008

Weekend



Spicuri din ultima perioada...
Am primit o veste buna de le seful mai mare si anume ca voi avea bonus luna aceasta la salariu, semn ca sunt apreciat :)
La noul loc de munca se practica un mod interesant de a motiva copii muncitori, la 3 luni daca atingi un prag de implementari, daca esti baiat bun si muncitor, ai un bonus de aproximativ 600 $ dupa calculele mele .

Astazi am fost si am mancat la IKEA. Mancarea nu exceleaza, este gustoasa si mai sanatoasa decat cea de la KFC sau alte fast fooduri..si mai ieftina. Spun ca nu exceleaza, ca nu este ca cea de la un restaurant dar na ..e si ieftina, dar ceea ce-mi place este organizarea si atentia la detalii. Clientul se simte bagat in seama, ceea ce este un lucru care vinde si inca bine. Daca aveam si banii de cumparaturi sigr as fi cmparat vreo prostie de pe acolo, pentru ca dupa ce manaci nu mai poti iesii pe unde ai intrat si esti nevoit sa vezi tot magazinul si chiar ai ce sa vezi.


Niciun comentariu: