marți, 15 iulie 2008

taskuri



In continuare predomina perioada arida a lipsei de chef, dar parca se intrevede ceva in viitoru apropiat.Am prea multe chestii de facut incat ma forteaza sa-mi fac si chef.
Trebuie sa-mi iau cardu' de la ING, oricum sa scot bani tot de la ING sa platesc darile si datoriile.
Sa fac o vizita la Unicredit sa inchid un cont de credit si eventual si contul de economii, sunt curios daca or sa sara la inaintare cu vreo oferta de credit mai pe nevoile mele si nu ca aia de mi-au trimis-o acasa, care era apa de ploaie... Mai trebuie sa programez o vizita de analize medicale la Puls.
As cam face si niste cumparaturi ....
Astea sunt doar cele personale ca alea profesionale sunt in alta locatie a memoriei.
Apropo de profesionale se pare ca echipa mea de trei persoane pana acum, va fi intregita de o colega noua, he he , care deocamdata nu am reusit sa o vad intreaga, dar dupa juma de cap cat se vede din locu unde scriu acum pare mai bunicica decat cealalta colega.
Revin cu rectificari..este mai bunicica dar e cam mare in toate dimensiunile.


Niciun comentariu: