marți, 22 iulie 2008

Inceputul zilei perfecte...



este atunci cand esti trezit la ora 6 din cauza tunetelor si se aude ploaia si te bucuri ca este ora 6 ca mai ai inca o ora de somn adanc si asta pe ploaie...ce mai toate condiitile pentru vise erotice :))
Apoi te prinde reatb fara bilet, dat amenda 50 lei ...my fault.
Din cauza discutiei cu ratebistii, intarziat la analize 10 min.
Analizele se pare ca nu se pot deconta de la CAS decat daca esti din zona unde activeaza CASul respectiv, deci platit analize 160 lei .
Prins ploaia apoi in drum spre serviciu..udat putin.
Mi-am comandat un stick, care in ciuda faptului ca este laudat de toti eu am mai avut unul si s-a stricat. Cu toate astea am mai luat unul la fel ..doar nu o sa se strice din nou tot la mine :) Este vorba de Corsair Voyager 4GB.
Urmeaza sa ma duc la un client unde nu stiu exact ce o sa fac, sper sa nu continue futerea.
Va urma...


Niciun comentariu: